The Times They Are A-Changin’

Idag har jag pratat med min son i Buenos Aires, jag har chattat med italienska kollegor, läst mina elevers bloggar (kopplade till skolprojekt)på engelska, önskat en vän på en annan kontinent ”lycka till” på en resa via facebook. Allt gjorde jag på min Iphone som jag höll i min hand. Världen har krympt. Vår mänskliga vilja att kommunicera driver oss närmare varandra via teknikens hjälp.

Revolutioner sker med hjälp av Facebook.

”It is beyond your command”

Kommentera

